vrabciak

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Nakupovanie v Lidli

 

 

S nákupmi v Lidli sme zrejme skončili. Teda konkrétne v Bratislave na Trenčianskej ulici. Je tam neustále otvorených málo pokladní. Dlhé rady zákazníkov sa hadia po celej predajni. Obsluha je pomalá a arogantná. Ľudia nervózni.

Aj túto sobotu sme nabehli do spomínanej predajne. Už pri vstupe sme zaregistrovali mimoriadne dlhé rady na pokladne. V naivnej domnienke, že sa určite skrátia, sme nakúpili potrebné veci. Stáli sme asi štvrť hodiny, keď sa zrazu pokladníčka odobrala na obedňajšiu prestávku. Zakričala, že končí a nestarala sa, čo bude so zákazníkmi čakajúcimi v jej fronte. Ľudia začali najprv šomrať a neskôr otvorene hromžili.

„To sa máme zasa postaviť na koniec radu? To predsa nemyslíte vážne? Zavolajte nám Vášho vedúceho.“ Takéto hlášky sa niesli predajňou. Predavačka len mimochodom utrúsila: „Ten nie je dnes prítomný“. „Tak nám zavolajte jeho zástupcu!“ „Dnes neprišiel do práce.“ Skutočne raritná predajňa. Takže je rozhodnuté. Na Trenčiansku už tak skoro nepôjdeme.

Aj Vy máte takú skúsenosť?


zo zivota... | stály odkaz

Komentáre

  1. presne takú istú, mal som, už tam nechodím :-)
    publikované: 27.11.2008 08:58:13 | autor: sagi (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. ja neviem..chodím skoro ráno do krámu
    a to si ešte nikto nedovolí vziať obedňajšiu prestávku ;)
    publikované: 27.11.2008 09:00:51 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Vrabček...
    veru tak, ako Teide vraví, aj ja chodím doobeda nakupovať, vyhnem sa davu... Ale nie každý si môže dovoliť luxus doobedňajších nákupov... (-: Aj teraz už fičím nakupovať...
    publikované: 27.11.2008 09:15:00 | autor: lasky (e-mail, web, autorizovaný)
  4. u nás v NM je nakupovanie v Lidli celkom v pohode
    horšie som však dopadol v Myjave, kde mi mladá predavačka nechcela vybrať zo zalepenej krabice návod na použitie. Možno to bola brigádnička, ale aj tak by mala mať iný prístup k zákazníkovi...
    publikované: 27.11.2008 10:27:52 | autor: aurel (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Ja tam nechodím
    Bol som tam pár razy iba nakuknúť. Mizerná úroveň tam nie je len zo strany vedenia a personálu, ale aj zákazníci sa tam grupujú všelijaký. Dve cca 60 ročné paničky som tam videl hádať sa do krvi oplzlými slovami len preto, lebo jedna do druhej asi nechtiac ťukla nákupným vozíkom. Žalúdok sa mi dvíhal.
    Idem tam len keď v letáku vidím niečo vynímočne dobré, ale bez nákupného vozíka, bafnem danú vec a vybehnem preč. Ak mi skríži cestu pokladňa, tak aj zaplatím. :-) V Petržalke nakupujem najradšej v Terne, tety sú veľmi vyťažené, unavené, ale milé. :-)
    publikované: 27.11.2008 10:50:27 | autor: plpko (e-mail, web, autorizovaný)
  6. v Nemecku a v Rakúsku som chodila do Lidl,
    doma som bola len raz a nikdy viacej .. niektoré potraviny sú dosť pochybnej kvality, mnohé "no-name" produkty, to si radšej vyberiem iný obchod... nemôžem si pomôcť, ale kvalitou sa výrobky predávané v tomto reťazci na SVK vyrovnať tým zahraničným nemôžu...stále mám pocit, že sa k nám dostávajú len výrobky tej najnižšej kvality...a to sa potom musí odrážať aj do ľudí, ktorí tam pracujú...
    publikované: 27.11.2008 11:03:27 | autor: piratka (e-mail, web, autorizovaný)
  7. áno,
    bude to tak, že na Slovensku sa predávajú výrobky nižšej kvality. A možno je to aj tým, že u nás skončia aj tie, ktoré by už "vonku" kúpil málokto. Čo sa týka ľudí, ktorí tam pracujú, tak to je podľa mňa otázka ich výberu, ohodnotenia, dohľadu a práce s nimi.
    publikované: 27.11.2008 11:39:09 | autor: aurel (e-mail, web, autorizovaný)
  8. Aurel,
    súhlasím ... za málo peňazí málo muziky ... zamestnanci nie sú motivovaní, tak načo byť príjemní.. niekedy sa im ani nečudujem...
    publikované: 27.11.2008 13:19:00 | autor: piratka (e-mail, web, autorizovaný)
  9. všetkým vyjadrujúcim sa blogerom
    Veru tak, u tam nepáchnem.

    Pekný deň želá všetkým vrabčiak
    publikované: 27.11.2008 14:58:26 | autor: vrabciak (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. neviem, ci myslim tu istu predajnu...
    ...ale ista teta v istom lidli v petrzalke mi veeeeelmi lezie na nervy. ten popis by presne sedel. navyse, minule sa rozculovala, ze jej niekto povedal "taku nehoraznost", aby nepracovala s ludmi...
    aj ked ja verim tomu, ze ten plat je nemotivujuci, ludi vela, pokladni malo, ale vedenie lidla by sa malo spamatat... lenze komusi je to zase cele jedno, hlavne, ze ma aky-taky obstojny vynos... ach, dobra tema... som rada, ze si to vsimol aj niekto na blogu...
    publikované: 27.11.2008 16:29:50 | autor: lubica (e-mail, web, autorizovaný)
  11. Ľubica,
    No v podstate tí pokladníci sú tiež nervózni, lebo majú nízke mzdy. Ale to asi máme skoro všetci, alebo sa mýlim?
    publikované: 27.11.2008 17:20:37 | autor: vrabciak (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. tak..
    ja sa Lidlu vyhybam vo vseobecnosti, ten obchod je mi maximalne nesympaticky, divne znacky, veci pohadzane v krabiciach na zemi...
    publikované: 27.11.2008 20:07:05 | autor: kiinka (e-mail, web, autorizovaný)
  13. Ano
    Ano, mam presne taku skusenost. Na aroganciu pokladnikov som si stayovala, najprv u veducej, ale ta ma rovnako arogantne odignorovala, potom pisomne, nikto sa neunuval odpovedat mi. Suhlasili so mnou akurat tak ludia, stojaci v rade, ale to mi je tak na 2 veci. Nechodila som tam asi 3 mesiace, v sucasnosti chodim zriedkavo-mam to po ceste do prace. S tym asi pocitaju. Inak sama sebe nerozumiem, nakolko kazdy nakup v spominanej predajni este cca hodinu predychavam:)))))
    publikované: 28.11.2008 14:53:23 | autor: Jozka (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014